söndag 25 januari 2009

Och snön ligger vit på taken....här har man sprungit på gym och tränat i en månad snart. Jag tycker att jag har tagit i och ökat på vikterna allt eftersom....ingen märkbar träningsvärk. Jag har nog inga muskler att ha ont i tänkte jag...ända tills nu när jag har skottat av hela gården från rejält tung blötsnö! Kroppsarbete det är grejer det! Jag ska nog låta snön byta plats på tomten några gånger i vinter. Mannen och minstingen drog iväg så jag kan sitta och skriva en stund, skönt eftersom mamman är det stora dragplåstret för båda två. Härligt att var älskad! Nu ska jag sätta igång och skriva revynummer!

2 kommentarer:

  1. Tänk att det är samma här med musklerna.... det blir nog mycket träning om jag tittar ut & ser hur det bara vräker ner snö!! Kul att du blivit med blogg, jag lovar att jag ska försöka kolla här varje dag & skriva nån rad till dig!!
    Kramar Kullan

    SvaraRadera
  2. Otroligt! Jag som trodde att man skulle heta Blondin Bella för att ha en blogg! Har liksom sldrig fattat det här men...det är tydligen aldrig för sent att lära mej.
    Kramen

    SvaraRadera