söndag 8 februari 2009

Första och sista gången?

Bokstavligt talat så sket det sej igår! Skulle uppträda på Sossarnas konvent på kvällen. Fem minuter innan show start så lämnade jag in handuken...akut magsjuk! Har aldrig varit med om magen...maken. Som tur var så ingick jag som extra i den show de har haft i julas på Folkan, så det föll inte i och med att jag tog mej hem med hjälp av min älskade man. Idag började livet återvända på senare eftermiddagen. Skönt! Hoppas att få leverera vid ett annat tillfälle.
Mannen har slagits med snöskoveln och de enorma mängder med snö som kommit. Lilla O var ut en snabbis och till ABB s gym och rasade av sej en stund...då sov jag. Han har oxå varit magsjuk och börjat äta idag...äntligen! Äldsta sonen slog en signal från Ålandsbåten inför nattens bravader..oj oj oj. Dottern laddar upp inför sina bravader imorrn...
Tänk vad skönt att få vara frisk!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj, det sket sig verkligen! Krya på dig och har du inte tagit fasta på det du lärde oss på revyn? 10 vitpepparkorn och ett glas vatten och inget gnäll! Hahaha
    Kramelikram

    SvaraRadera