torsdag 26 februari 2009

Pannkakor!

Jaha! Nu är dom plattare än vanligt! Brösten alltså... har varit på mammografi idag i Gävle, en himla tur att det finns men uj så platta dom blir i apparaten...som en crepes ungefär, pannkaka är väl att ta i. Lilla O var oxå med. Han hade talat om för bla. farmor att han skulle vara med och se mamma och mormor ta kort på tuttarna...och nu är det gjort. Hur gör dom med dom som har inplantat? Smäller dom då eller?
Jag är så himla glad i kropp och knopp...min stora jänta har fått jobb...JIPPIIIIII! Gott att höra idessa bistra tider när så många varslas överallt. Tur att man inte har en SAAB förresten...kommer det att finnas reservdelar? Våran som vi hade var sönder jämt!
Nej, nu ska jag ta min hög med manus ( mitt barn) och gå till första träffen inför höstens batalj... underbart! Alltid lika förväntansfull hur dom andra ska ta emot mina texter. Det känns bra iår...skriver liiite annorluda nuförtiden. Men tråkigt nog fick jag just höra att en av tjejerna inte blir med i höst, Men så är livet, jag tjatar inte på nån. Man kommer i olika skeden hela tiden, då kommer kanske nån annan i i stället....sugen?

2 kommentarer:

  1. Egentligen skulle de kunna döpa om det till plattografi!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle vara roligt ju att vara med, men lite för lång väg att repa...

    Pia, jaghar utmanat dig på min blogg 24/2, utmaning nr. 2 -- så kom igen nu!
    *kram*

    SvaraRadera