söndag 15 februari 2009

Jag överlevde!

Bonn- gympan har slagit klorna i min kropp! Jag kommer att ha såååå ont i morgon´...igen efter dagens pass. - Äle jobbit!? repliken kommer från min man som aldrig gjort ett aerobicpass i hela sitt liv. jag ser bara lite avmätt på honom och säjer med lugn röst....-älskling...du skulle aldrig orka vara med på ett sånt här pass. Bara för att jag VET att han aldrig kommer att prova ens under hot så då KAN jag säja det med lätthet.
Jag kommer INTE klaga på någon eventuell värk dom kommande dagarna. Nä då...bita ihop och med lätthet cykla heeela sommaren till stranden och skutta runt med fyraåringen utan att arselet hänger kvar en bit bakom kroppen.....äsch...drömde mej bort lite...for iväg bara.
Jo men det SKA jag

2 kommentarer:

  1. YES!
    Va skönt att nån gör det jag tänker...tänkt...borde tänkt....

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Jahaaaaaaaaaa är det arselet som alltid ligger steget bakom mig. Har funderat såååååå vad det kan vara som följer mig som skuggan själv. Kul med rejäl BONN gympa!

    SvaraRadera