tisdag 31 mars 2009

Visst sker under!!!! Tack och lov!

Under händer varje dag små och stora och det gör livet spännande...Min livsinställning är att när vi dör så går vi vidare med vår energi...vi finns kvar fast inte fysiskt! Konstigt och knäppt säjer en del, ok säjer andra, bevisa det ropar många...behövs inte säjer jag. Jag kan inte se elen i sladden eller luften jag andas men ändå finns det! För 15 år sen hade man inte dryfta såna tankar men nu är tiden mogen, Nu är det fler och fler som vänder sej till sk. häxor eller healers eller vad du vill...
själv är jag väl båda delarna.:) Fler och fler av mina kunder kommer till salongen och har någon anförvant eller någon annan själ med sej som behöver hjälp vidare eller vill meddela sej på ett eller annat sett.Då gäller det för mej att inte hoppa på vedebörande och berätta det utan att veta hur inställningen är kring detta. Och i de allra flesta fall så har det varit helt riktiga reflektioner och iaktagelser från min sida. Jag ser hur dessa själar ser ut, hur de känner sej, vad de vill ha sagt osv.

Ett extremt fall var en kunds mor som varit psykiskt sjuk i 35 år och min kund var rädd att hon skulle bli lika då modern hade blivit dement. Då uppenbarade sej kundens morfar som talade om att han hade "tystat" modern från den dagen han dog för 35 år sedan! Han beskrev hur det hade varit han och hon...dottern... och hon skulle inte föra deras historia vidare. Nu behövde han inte tysta henne längre för han trodde ingen skulle tro henne iallafall. Senare på kvällen fick han hjälp över till ljuset efter många om och men. Min kund mådde som fisken och berättade för modern att NU var han borta...hon var i det stora helt borta...men då satte hon sej upp och sa..-Då har han väl gett sej på nån annan då! Efter det säckade hon ihop som en trasa för att veckorna och månaderna efter komma tillbaka till sitt jag. Hon började sminka sej bry sej om andra omkring sej. Otroligt!
Tack och lov händer inte det så ofta...men säkert oftare än man tror. ..Man kan tycka mycket omkring detta ämne och min uppgift i det hela är inte att övertyga utan berätta att vi är fler och fler som kan hjälpa till på många plan. För energier finns inga gränser, jag har healat människor på långa avstånd och sånt kan man kanske inte förklara hur det går till...men å andra sidan kan inte jag begripa hur man kan prata i en telefon eller dator utan sladd!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar